Завдання для учнів 5 класу на період 04.05- 08.05.2020
Українська мова .Розвиток мовлення:
1.Опрацювати текст В.Сухомлинського «Відломлена гілка» Написати детальний переказ (посилання надіслано у вайбер-чат) . Виконати тестові завдання до тексту . Встановити послідовність подій( це будуть пункти плану).
1). Виконай тестові завдання
- Хто біг уздовж алеї парку?
а) хлопчик; б) чоловік; в) дідусь.
2) Які дерева росли уздовж алеї?
а) клени; б) липки; в) берізки.
3) Що зривав хлопчик з дерев?
а) квіточки; б) плоди; в) листочки.
4) Що трапилося з однією липкою?
а) вона засохла; б) нічого не сталося; в) відчахнулася гілочка;
5) Чи стало хлопчикові жалко липки?
а) ні; б) так; в) жалість у його серці жила недовго.
6) Як дідусь упізнав липу, яку багато років тому поранив?
а) по листочках; б) по глибокому шраму; в) по цвіту.
2) Віднови послідовність подій у тексті
1 Маленькі липки уздовж алеї
2 Відломлена гілка
3 Веселий хлопчик у парку
4 Минули роки
5 Спогади дідуся
6 Поранена липа
2.Переглянути он-лайн-уроки (04,05,06.05)
3.Урок у конференції ZOOM (середа 06.05 о 12.00) Тема: Пряма мова
Література:
«Дивак » Г. Тютюнника. Завдання ІІ або ІІІ (стор.224) Придумай і запиши своє закінчення оповідання. Або: Напиши листа Олесю (ви тепер умієте писати листи).
Завдання для учнів 11 класу
надіслані в Google Classroom .
|